KSI - Killa Killa [Thrilla Thrilla] feat. Aiyana-Lee Official Music Video

  Skatījumi 7,198,592

KSI

Pirms 7 Mēnešiem

Stream: KSI - Dissimulation: ksi.ffm.to/dissimulation.opr
Watch more KSI: lvpost.info?list...

Follow KSI -
Instagram: KSI
Facebook: KSIOlajidebt/
Twitter: KSI
Spotify: open.spotify.com/artist/1nzgt...
Follow Ayiana-Lee
Instagram: aiyanaleeofficial?hl=en
Spotify: open.spotify.com/artist/2IZXxSIGhFtkHJyMh6UTln?si=8CUe3HvARYWUaHm90jYruA
Lyrics:
Aiyana-Lee
Baddie run the trap when I’m in these streets
You don’t wanna play no no
Got a target on your back standing next to me

KSI
Hell no
You don’t know who you’re (Ah!)

Aiyana-Lee
Bad gal with that look in her eye
That’ll make the devil smile
Papi tell me can you handle my type
Ballin on my level now

Cause mami’s a killa killa
Shoot like gorilla rilla
So papi tell me can you handle my type?

KSI
Hell no
You don’t know who you’re FUCKING with

Music punching or the internet, I kill all of that
20 million when I see the net, I made all of that
Even when I’m ill I see the vet, I’m an animal
They know I’m eating up the threat, Like I’m Hannibal
I got no reason to panic when all the money paid
Tailor made wearing Armani now that I’m feeling suede
Money May now I can choose the weather on any day
Anyway, King of the drama killing it everyday
Know you hurting Cos you always throwback
Rolling through the pieces on a Kodak
I’m the catch, saving like a goalie
Wishing but I know you fucking hate me

Aiyana-Lee
Bad gal with that look in her eye
That’ll make the devil smile
Papi tell me can you handle my type
Ballin on my level now

Cause mami’s a killa killa
Shoot like gorilla rilla
So papi tell me can you handle my type?

KSI
Hell no you don’t know who ya, Na
You don’t know who you’re fucking with
I know many come and go when I go to this (I know many)
Turn up in a killer mode, legacy fiddling
End another man and then I’m leaving them piddling
I’m a beast when I’m onnit
Hotter than your bonnet
I really want it like buffalo needing women
Shredding it
Disrespect
And then I’m deading it
Repeating me winning the figure like I’m Benedict
Got the money flowing proper like an ATM
Gotta see me glowing proper with that Alien
Taller than the Makkah when I gotta stack it up
Now she Sounding like Chewbacca when she back it up

Aiyana-Lee
Bad gal with that look in her eye
That’ll make the devil smile
Papi tell me can you handle my type
Ballin on my level now

Cause mami’s a killa killa
Shoot like gorilla rilla
So papi tell me can you handle my type?

KSI
Hell no
You don’t know who you’re FUCKING with
Directed By Troy Roscoe: troyroscoe_?hl=en
Co-directed by: Nayip Ramos
Music Management: Mams Taylor -
mams@premierleaguemusic.com
www.premierleagueentertainment.com/
RBC Records
rbcrecords.com/
BMG
www.bmg.com/us/
#KillaKilla #KSI #AiyanaLee #HipHop

komentāri
Adam Santos
Adam Santos Pirms 13 Stundām
what my family sees when i was building my pc
HotHot Boy
HotHot Boy Pirms 20 Stundām
This is Cyberpunk 2077 but better (obviously lol)
BEAST_BOY_ 31
BEAST_BOY_ 31 Pirms 4 dienām
YOO THIS SONG IS FIRE🔥🔥 THIS IS THE BEST SONG I EVER HERD RAP
Firas Izzarif
Firas Izzarif Pirms 4 dienām
Makkah?🤔
Lol Smurf!
Lol Smurf! Pirms 5 dienām
Millionaire ksi with no activated windows vs poor babatunde with his potato pc good gaming chair and his activated windows
Random
Random Pirms 5 dienām
I think in the music video he is saying he made $20,000,000 by robbing people 😂
Seriously Real
Seriously Real Pirms 5 dienām
The title reminded me of Kill La Kill
Talha Mehboob
Talha Mehboob Pirms 6 dienām
This is really good. Tbh KSI is the first youtube rapper that I actually enjoy his music.
kay kay
kay kay Pirms 7 dienām
Damn this goes hard. Beat is fire. Lyrics is dope. You smashed it bro like damnnnnn🥳🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Kobe Ary
Kobe Ary Pirms 7 dienām
IT SUCKS SO MUCH KSI DOES NOT SING THAT MUCH ITS MOSTLY THAT STUPID GIRL
OnKaRa43
OnKaRa43 Pirms 8 dienām
Aayo this is a banger
Vizion
Vizion Pirms 8 dienām
ᔕᑌᗷᗷ𝙸ᑎ𝙶 ᗷᗩᑕ𝙺 𝚃𝙾 ᗩᑎ𝚈𝙾ᑎ𝙴 ᗯᕼ𝙾 ᔕᑌᗷᗷ 𝚃𝙾 me 👈❤️🔥𝙸'ᗰ ᖴᗩᔕ𝚃🔥.
Username
Username Pirms 6 dienām
Shush u battyman
Pivot And Arduino
Pivot And Arduino Pirms 9 dienām
Could you take that money... *AND ACTIVATE WINDOWS* Ok I'm pretty sure this is a popular and overused comment dont hate plz
notJAY
notJAY Pirms 9 dienām
tot
Anti Venom AMV
Anti Venom AMV Pirms 11 dienām
That 🔥Beat🔥
Kazu Yuu
Kazu Yuu Pirms 11 dienām
All of his music are on 🔥
Chelsea fans 2.0 Chukwu
Chelsea fans 2.0 Chukwu Pirms 11 dienām
welcome to TOT Aiyana-Lee
Cameron Davis
Cameron Davis Pirms 12 dienām
Ppl who play cyberpunk know
Luke Vrettos
Luke Vrettos Pirms 13 dienām
can anyone explain the chewbacca line
Neyam Nameer
Neyam Nameer Pirms 14 dienām
yo this song is slept on bro
Ashley Almajane
Ashley Almajane Pirms 16 dienām
Did anyone see the teddy bear cameo in the villain's room?
J4 Official
J4 Official Pirms 17 dienām
this has been already 6 months
JONatha n
JONatha n Pirms 20 dienām
2:22
Noma Sodje
Noma Sodje Pirms 20 dienām
Yoooo my guy be Yoru from Valorant 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
saubhagya Bammi
saubhagya Bammi Pirms 21 dienas
Ksi: *uses za warldo* Me: yare yare
Mighty Rex
Mighty Rex Pirms 22 dienām
2:23 Jojo Reference?
Jaydn Kerr
Jaydn Kerr Pirms 16 dienām
my man really pulled the za warduo
ninja boy
ninja boy Pirms 23 dienām
I’m hater I hate you
Krishna Mahale
Krishna Mahale Pirms 24 dienām
Man plays with futuristic tech but can't activate his windows.
Anime God
Anime God Pirms 24 dienām
He really tried to be hit
Akshin Barathi
Akshin Barathi Pirms 25 dienām
SHE WAS JUST TAPPING THE KEYBOARD. THE KEYBOAD SOUND CAME EVEN WITHOUT TYPING. AT START
Plan E.T'S
Plan E.T'S Pirms 25 dienām
she got that karen cut tho
Bailey Murray
Bailey Murray Pirms 25 dienām
If you think this is hard listen to the first Killa Killa by gangsta Pat
sebastian suong
sebastian suong Pirms 25 dienām
stilll listening in 2021
NOTED FLOWS
NOTED FLOWS Pirms 26 dienām
Bearus networth is bigger than dax life expenses
BABA Tunde
BABA Tunde Pirms 27 dienām
my BOI JJ YES YOU TOTALLY SMASHED AFTER THAT DONT LIE
Might Be Me
Might Be Me Pirms 27 dienām
KSI really just pet a bald guy
hyper_ misty btw
hyper_ misty btw Pirms 28 dienām
she is kinda fit
Rihanna Lover
Rihanna Lover Pirms 3 dienām
Facts
rich brian
rich brian Pirms 28 dienām
The most underrated Song on the Album.
心Cocoro
心Cocoro Pirms 29 dienām
アメリカのマーケティングがプロモーションなんだね。とか。言うてた。とか。言うてすいませんひねくれてました!ごめんなさい。😅😅😅ファン層に売るんやろ?良く聞き込む人たちを。 音楽とはインパクトよ。キャッチーとか。デミロクワイノやついいやん。ディスティニーズチャイルドとか。言うてた。
Chulan Vinpura
Chulan Vinpura Pirms Mēneša
0:53 KSI looks like JIDE :)
Samuel Awe
Samuel Awe Pirms Mēneša
The song is good, but the part with KSI not that great, but he is not super bad. I think it his voice than the lyrics. If that make any sense.
wwe lol
wwe lol Pirms Mēneša
If the music for was a movie
Reaction Kid
Reaction Kid Pirms Mēneša
He is trying to uninstall bandicam.
Dylantube
Dylantube Pirms Mēneša
Cyberpunk 77 stole this
First 785
First 785 Pirms Mēneša
The Karen haircut tho 😂😂😂
Cj_Thekxller Gaming
Cj_Thekxller Gaming Pirms Mēneša
KILLA KILLA I KILLA KILLA MY FAMILY BECAUSE THEY BE ############ ######## #######
Rounakul Kabir
Rounakul Kabir Pirms Mēneša
More likes needed in this video! All those 13K are little fucks JJ is lite
Ben H
Ben H Pirms Mēneša
Ksi I feel ruined the song when he sweared
Elizabeth Pescari
Elizabeth Pescari Pirms Mēneša
I just realized that I have head this on the radio a hundred times
Lil Raj
Lil Raj Pirms Mēneša
Dope
Lxhtonn
Lxhtonn Pirms Mēneša
jj uses zawardo
james holloway
james holloway Pirms Mēneša
He stopped the alarm but cant activate Windows lol
Lowy Boi
Lowy Boi Pirms Mēneša
my g jj gonna beat whis wit his god damn teleportion and stoping time
19_1_1_4
19_1_1_4 Pirms Mēneša
This is actually firr
NHK NHK
NHK NHK Pirms Mēneša
U wouldn't believe it just when I clicked on this video it reached 7m views !❤️🔥
PurpleNotFound
PurpleNotFound Pirms Mēneša
2:22 ZAWARUDO
tomrob06
tomrob06 Pirms Mēneša
2:41 people who have watched baki know that kind of face ksi is making
Kari hehe
Kari hehe Pirms Mēneša
My guy used zawarudo
sot kap
sot kap Pirms Mēneša
Who is this guy?
melissa ampaw
melissa ampaw Pirms Mēneša
the ending is so sick
The Puki
The Puki Pirms Mēneša
yeyehh
Warren Mcclellan
Warren Mcclellan Pirms Mēneša
2021?
Recommend me a PC or PS4 game to play
Recommend me a PC or PS4 game to play Pirms Mēneša
Bearus...
ViperGamez
ViperGamez Pirms Mēneša
1:19 calfreezy should have been in the vid longer
Wavyy
Wavyy Pirms Mēneša
Matthew 3:2
Wavyy
Wavyy Pirms Mēneša
Repent Jesus Christ is coming soon
luca barriere
luca barriere Pirms Mēneša
She's fit ngl
Ehsan Kamarzuki
Ehsan Kamarzuki Pirms Mēneša
All Muslim love he said Makkah
Killa Beatz
Killa Beatz Pirms Mēneša
Hey im famous they said my name so many times
Jesse Vadnais
Jesse Vadnais Pirms Mēneša
Only karen haircut we can respect
Scepter V
Scepter V Pirms Mēneša
i watched dis 10 times
LuhBrxton
LuhBrxton Pirms Mēneša
1:16 travis scott hella fi- wait wrong song AGAIN
Alan Calvillo
Alan Calvillo Pirms Mēneša
Massive
tricker yeet
tricker yeet Pirms Mēneša
bro not gonna lie ths is sh*t
Confused Potato
Confused Potato Pirms Mēneša
2:08 the money was break dancing lmao
YYahyaZ
YYahyaZ Pirms Mēneša
LMFAOO
Benis studios
Benis studios Pirms Mēneša
worste song hes ever done
Lord Fallen
Lord Fallen Pirms Mēneša
Lit
DIABLO YT FF
DIABLO YT FF Pirms Mēneša
1:39
DIABLO YT FF
DIABLO YT FF Pirms Mēneša
2:27
DIABLO YT FF
DIABLO YT FF Pirms Mēneša
2:26
AJ’s Content
AJ’s Content Pirms Mēneša
D a m b o i
John Caldito
John Caldito Pirms Mēneša
6.9M views Noice
HIMANSHU BHARDWAJ
HIMANSHU BHARDWAJ Pirms Mēneša
Why Aiyana is looking like JUDY in Cyberpunk 2077 🤨😂😂
RandomAlex
RandomAlex Pirms Mēneša
Is that a ginormous condom he put on lol 0:51
VergilMar0088
VergilMar0088 Pirms Mēneša
he kinda sound like young don the sauce god in the begining
Rock N' roll
Rock N' roll Pirms Mēneša
Well, Gorillas aren't killers so, get your facts straight. Seriously ruins the song. (THIS IS A JOKE PEOPLE.)
Aman Saad
Aman Saad Pirms Mēneša
Plot twist : he is trying to activate windows
Vlady Damy
Vlady Damy Pirms Mēneša
BEARUS BROO I SAW IT
Anony_ Mouse
Anony_ Mouse Pirms Mēneša
Memes aside, this song is lit🔥🔥
KOM
KOM Pirms Mēneša
I put a drill beat over Red alert By KSI and Randolph ! Would mean the world to me if you'd check it out 💖
Light Empire
Light Empire Pirms Mēneša
This guy is underrated
Subhan Qureshi
Subhan Qureshi Pirms Mēneša
Ok 1:16-1:25 is ❄️❄️
•.D R A V E N .•
•.D R A V E N .• Pirms Mēneša
Ksi got strippers in the video now? 👀😂
Jimli
Jimli Pirms Mēneša
Okay but like why ksi 2020 songss ARE BOP AF
Martínez López
Martínez López Pirms Mēneša
YEAHHH, NOT WEIRD AT ALL
KOM
KOM Pirms Mēneša
I Put a Drill Beat Over Drama by Behzinga , Would mean the World if you Check it out💖
KOM
KOM Pirms Mēneša
I put a Drill beat Over Red Alert By KSI and Randolph, Would mean the World if you Check it out💖
KOM
KOM Pirms Mēneša
I put a drill beat over Red alert By KSI and Randolph ! Would mean the world to me if you'd check it out 💖
KOM
KOM Pirms Mēneša
I put a drill beat over Red alert By KSI and Randolph ! Would mean the world to me if you'd check it out!
Paramveer Kumar
Paramveer Kumar Pirms Mēneša
The last second sounds like some tekken ending
BTS (방탄소년단) 'BE-hind Story' Teaser
1:07
Продать машин на 70 миллионов
31:43
Жекич Дубровский
Skatījumi 3 milj.
KSI - DOMAIN
05:06
KSI
Skatījumi 4,5 milj.
Eminem - Godzilla ft. Juice WRLD (Directed by Cole Bennett)
04:27
KSI - Killa Killa [Thrilla Thrilla] feat. Aiyana-Lee [1 HOUR]
1:00:00
BTS (방탄소년단) 'BE-hind Story' Teaser
1:07
Продать машин на 70 миллионов
31:43
Жекич Дубровский
Skatījumi 3 milj.